30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], SON DILEGIM

Hani söz vermiştik ya ...
Sonsuza kadar sevecektik ..
Ben tuttum sözümü 
Sen benim Sonumsun ..
Sen benim SON diLeğimsin ...





Her akşam sensiz biten günün ardından ağıtLar yakarım Senin duymadığını bilsemde ...
Küskünüm Sensiz geçen günlere ...
ÖyLe zor ki seni SENSİZ yaşamak ..
Senden vazgeçmek ZOR .. 
Kırık bir sevdadayım ... Suskun  sessiz  yaLnızım ..
Tek diLeğimdin ..
Ben hep sana seni SEVİYORUM ... 
demek isterdim ömür boyu ..



TeK diLeğimdin ..
Son Çaremdin ... 


Uğruna sabaha kadar gözyaşı döktüğüm ..
Gözümü iLk açtığımda akLıma Düşen ..
Nedenini biLmeden Sevdiğimdin ..
Umutsuz olduğumda tek güLüşünle umut buLduğumduN ..
Kısacık bize .. Kocaman bir sedayı sığdırdım ..
Nasıl kabuLLeneğim yOkLuğunu ...
NasıL yOk sayayım yaşanmışLığımızı ..??
Önemi yoktur beLki senin için ... bir parça anLamsız Laf ..
Yüreğimde senin için büyüttüğüm sevdayı öLdürüyorsun ...
yağmur yağıyor.. üşüdüm 
AğLamakLı bir Rüya gördüm yine ..
Sus diyorum içimde ki çocuğa ..
AĞLAMA ..


Ve ben son dileğimi diledim ..
En son diLeğim .. 
Seni öLmeden SONKEZ göreğim yar ...
Sonkez SADECE seni göreğim ...


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi