30 Kasım 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a DOSTLAR IRMAK GİBİDİR....




BAK DOSTUM..

Bak DOSTUM, Ömrünce nasihatımdır sana...
Kulağın aç, dinle beni...

Bak DOSTUM!
Cahil ile dost olma,
İlim bilmez, irfan bilmez,
Söz bilmez, üzülürsün...

Bak DOSTUM!
Saygısızla dost olma,
Usul bilmez, adap bilmez,
Sınır bilmez üzülürsün...

Bak DOSTUMl!
Aç gözlü ile dost olma,
İkram bilmez, kayde bilmez,
Doymak bilmez, üzülürsün...

Bak DOSTUM!
Görgüsüzle dost olma,
Yol bilmez, yordam bilmez,
Kayde bilmez, üzülürsün...

Bak DOSTUM!
Kibirliyle dost olma
Hal bilmez, ahval bilmez
Gönül bilmez, üzülürsün.

Bak DOSTUM!
Ukalayla dost olma,
Çok konuşur, boş konuşur,
Kem konuşur, üzülürsün...

Bak DOSTUM!
Namertle dost olma
Mertlik bilmez, yürek bilmez
Dost bilmez, üzülürsün...

Bak DOSTUM!
Sen seni bil yeter sana...
- İlim bil, İrfan bil,
- Söz bil,
- İkram bil,
- Kayde bil,
- Doyum bil,
- Usul bil,
- Adap bil,
- Sınır bil,
- Yol bil; Yordam bil,
- Hal bil,
- Ahval bil,
- Gönül bil,
- Çok konuşma,
- Boş konuşma,
- Kem konuşma,
- Mert ol,
- Yürekli ol,
Ömrünce yeter sana...

Asla birileriinin umudunu kırma, belkide sahip olduğu tek şey odur..
 
UNUTULAN DOSTLUKLARA...
 
 
 
 

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi