30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM




Elele bir çift gördüğümde
Bir kor yanıyor yuregimde
Sevmiyorum artık seni desemde
İnanma buna kalbim hala sende

İsmini telafuz ederken koymam dende
Sevdan atesten gomlek kaldı yüreğimde
Sen hala meleksin benim gözümde
İnancım içi bos bir kap kaldı elimde
Her ne kadar yanındakini sevsende
Benim kadar sevemez kimse de ÖZGÜN de
Zaman gectikce anlarsın gercek aşk kimde
Benim sevgim sınırlı degil ki bedeninde
Asıl olan sevgim her zaman içinde

Sensiz alevler içindeyim yanıyorum
Gel sevdiğim daha fazla dayanamıyorum
Lanet olsun arsız olamıyorum
Dilim demese de kalbimde
SENİ SEVİYORUM



--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi