30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], SEVDAMI BAHARA VERDIM


Hadi uyandır beni 
söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? 
Hadi git, uzaklaş, Yokluğuna inandır beni. 
Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde 
Seni kaybetmekten. 

Bu sevdanın dalında hep yanmaya mı yeminin? 
Erken gelen hazanda hep solmaya mı yeminin?
Bulutlarda yansın diye ADINI dağlara verdim, 
Toprağa anlatsın diye SESİNİ sulara verdim, 
Her mevsim uyansın diye SEVDAMI bahara verdim, 
Dört yana savursun diye KOKUNU rüzgâra verdim........


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi