28 Kasım 2010 Pazar

[cadilarmekani], SENİ SANA GERİ VERIYORUM

Seni sana geri veriyorum
Yalan duygularini

Yanlis hislerini
Tas kalbini sana teslim ediyorum
Sen istedin bu sonu, böyle olmasini
Sen istedin herseyin yarim kalmasini
Yapmacik sevginle beni avutmak
Sadece beni yaniltmak istedin
Ben kalbimde senin askini yasatirken
Sen icinde hainligi tasidin
Ben sana, seni seviyorum derken
Sen bunu anlamsiz kildin
Ben sana bakmaya bile kiyamazken
Seni gözümden bile kiskanirken
Sen bana acimadan
Sadece kendin icin yasadin
Vefasiz olmaktan zevk duyan
Insafligin dostu olan sen
Karanlikta kaybolan
Aglayan, sizlayan ise yine ben....
Duygusuzlugunun bedeli
Sayisiz gecelerce aglattin beni
Acimasizliginin son darbesi
Derinden vurdu beni
Simdi tüm yalanlari
Beraberinde tüm yanlislari
Tas kalbini, olmayan hislerini
Sana geri veriyorum
Bir gün sende asik olursan
Kalbin sevmekten yorulursa
Sevgine binlerce darbe vurulursa
Anla ki ihanetinin bedeli sana.....!!!


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi