29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], CANIMSIN SANSIN CANDASIN DUARIMSIN


Nereden geldin.?
Bir yıldız gibi düştün dünyama.
Her nereden geldiysen
Hoş geldi yüreğin yüreğime
Kapıyı çalmadan girdin içeriye
Hiç sormadan buldun yerini
Hiç uğraşmadan tuttun nabzımı
Hiç ağlatmadan güldürdün yüzümü.
Gönüle yar diye kazıdın ismini...

Daha ben seni
Hiç tanımadan hiç bilmeden
Nereden geldiğini anlayamadan
Ne yaşadığımı çözemeden
Sen her şeyinle seni koydun
İçime en derinime.

Hoş geldin dünyama...
Yaz sıcağında
Tüm susamışlığım da
Yağan yağmurları getirdin bana
Ferahlıkla toprak kokularını da.
Kocaman dünyanı yüreğini
Sözlerini gülüşlerini koydun içime...
Yaşamıma umut oldun
Yüreğe binbir renk ekledin
Ev sahibi gibi açtın kapıyı
Girdin içime...

Önce hissettim seni
Bütün özümde özünü
Nereden geldin.?
Aslında biliyorum
Öbür yarımsın aradığım
Rüyalarımda yaşadığım
S e v d a m s ı n ...


İyi ki geldin
Hoş geldi yüreğime yüreğin
İyi ki varsın

C a n ı m s ı n
__________C a n s ı n
__________________C a n d a s ı n
____________________________D u a l a r ı m s ı n


--

Öyle biri ol ki hayatımda, qören imrensin benim niye yoqqi desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse qecemesin...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi