29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEVGIYE HASRET YUREGIM

Söyle hiç mi sevmedin
Hiç mi düşünmedin yaşananları ayrılığı seçerken
Delicesine seviyorum,seninle çok mutluyum derken
Ayrılığı seçmek,bir elvedayı bile çok görmek neden.







Keşke! dinleseydim onu sevme diyenleri
Baksaydım ilk aşkına yaşattığın acılara.
Keşke!inanmasaydım değiştim ben
Artık eskisi ben değilim diyen kalbine.
Vefasız olsan da bir kere ruhum alıştı sana




Bir kere kalbimi açtım,sevgimi verdim
Yaşayamam senden başkasıyla.
Ölene kadar sen olacaksın dudaklarımda.
Sevdiğim,gel gör perişan halim







Sensizliğe isyan eder bedenim
Sevgiye hasret yüreğim seni özler.
Yokluğunda acı,hüzün dolu geceler.
Bedenim seni arar her yerde




Kalbim seni sorar herkese
Dostlar unut gitsin o vefasızı dese de
Kalbim hala delicesine sever seni.
Son nefese kadar unutmayacağım seni.





AyırdıLar KaLpLerimizi
Kıskandılar bizi,
kıskandılar masum duygularımızı
Deliye döndüler delicesine sevgimizi gördükçe.





Hasrettiler gerçek sevgiye.
Kaybolmuşlardı yalan sevgiler içinde.
Bizi ayırmak için yaptılar her şeyi
Sonunda ayırdılar kalplerimizi.





Bir zamanlar ölene kadar beraberiz
Mutluluk hep bizimle olacak derken
Şimdi ayrılık acısını çeken kalplerimiz.
Artık yorgun düştü bedenlerimiz.
Lanet olsun kalpsizlere





Lanet olsun seviyorum derken sevmeyenlere
Gülerken gerçek yüzünü gizleyenlere
Lanet olsun kalplere ayrılığı getirenlere.




SözLerin YaLanmış
Nasıl bırakırsın ölümüne seven bir kalbi.
Nasıl bırakırsın sımsıkı tutan bir eli
Bilmem nasıl vazgeçersin





Sevgilerin en güzelinden.
Seni çok seviyorum;hiç ayrılmayacağız
Hep beraber olacağız.
Yıllarca söyledin bu sözleri
Şimdi nasıl da unuttun hepsini.





Yoksa sevgin gibi onlar da yalan mıydı
Söyle!hiç mi sevmedin beni.
Her şey yalandan mı ibaretti.
Söyle! hiç mi mutlu etmedim seni.





Hani ben sarmıştım yaralarını.
Hani ben olmasaydım öldürecektin kendini.
Meğer sözlerin yalanmış,sevgin yalanmış.
Bakışların kalbime tuzakmış.




Keşke!seni hiç tanımasaydım.
Şimdi perişan olmazdı halim.
Düşünme AyrıLığı
Tenin soğuk,bakışların donuk





İçten değil bir gariplik var sözlerinde
Neden böyle sevgilim söyle.
Yoksa artık sevgim mutlu etmez mi seni.
Hani sevgim sevgilerin en güzeliydi.
Nasıl bir kenara bırakırsın en güzel duyguları





Ne çabuk unutursun yaşananları
Yoksa bir başkası mı var?
Hani kimse ayıramazdı bizi
Ölüm Bile gelse düşünmeyecektik ayrılığı





Bu sözler senindi,her gece söylerdin.
Tatlı tatlı gülerdin;ne çabuk unuttun.
Demek sahteymiş gülüşün,yalanmış her sözün.
Sevdiğim,yapamazsın bunu bana.





Hadi bir başkası yok de.
Sözlerim yalan değildi de,sevgim mutlu ediyor de.
Yalandan bile olsa söyle.




Ne olur düşünme ayrılığı,yıkma dünyamı.
Yıkma hayallerimi,sensiz küserim hayata.
Yokluğun ölüm bana.




--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi