29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], benmişim


Benmişim..
Otururken köşede salmışım kendimi yaşa sonra geri gel diye
Avucumda tüm renkler dilimde her telden nameler kalbimde binbir mevsim
Ben o köşede izlerken kendimi bana gülüp gecmişim
Geri donmeyecek gibi..
Ağlamışım olur olmaz uzun uzun
Bir sebep bulup her defasında sevinmeyi bilmişim
Sevilmişim..

Benmişim..
Geceler çekip içime hayallere dalmışım
Ellerimde her sevdadan arta kalan bi sürü kagıt
Yüzümde cocuklugum
Cebimde bi dolu siz..
Ben ozlerken kendimi bana gözyaşı dökmüşüm
Bir daha gormeyecekmiş gibi
Birikmişim sevdalar üstüne tepeleme
Bir dilek tutup önce umuda bogulmuşum sonra hüzne
Üzülmüşüm..

Benmişim..
Sorgularken kendimi cezalandırmışım
Sessiz sessiz ağlamışım sinip bir köşeye
Ararken kendimi bulmuşum..
Mor duvarlar beni uyandırmayan annem
Yatağımda sen ve sessizliğim..
Bak gelmişim kendime hepsi benmişim..



--

Öyle biri ol ki hayatımda, qören imrensin benim niye yoqqi desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse qecemesin...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi