29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], GOZYASLARIMDIR BENIM MISRALARIM

Kurudu benim göz pınarlarım 
Akmıyor artık gözümden yaşlarım 
Kalmamış birdamla yaş nayapayım 
Benimde göz yaşlarım mısralarım

Ben de bir zamanlar aglardım 
Göz yaşlArımı hiç tutamazdım 
Ama kalmadı artık göz yaşlarım 
Göz yaşlarım oldu benim mısralarım 

Durmadı aktı bir bir duygularım 
Hep aşkı sevgiyi anlattı mısralarım 
Yeri geldi dostu yeri geldi hüznü 
Ama hep aktı bir göz yaşı olarak mısralarım 

Olmadı benim kimseye isyanım 
Seven yüregimle bende yandım 
Kanayan yaralarımı kapatamadım 
Göz yaşım oldu aktı benim mısralarım

Kimse çok görmesin bunlarda benim göz yaşım 
Ben aşkımıda hüznümüde böyle yaşarım 
Kimseye olmaz olamaz vefasızlıgım 
Benimde mısralarda akar göz yaşlarım.. 

Sevgiyi de anlatır mısralarım 
Sevginin verdigi acıyıda 
Susmaz benim duygu yuklu mısralarım 
GöZ YaŞLaRıMdıR bEnİm MıSrALaRıM 

Sevgiyi çok kalemime aldım 
Benim gibi olanları anlattım 
Duygulara duygu kattım 
Bende göz yaşalarımı mısralarımla akıttım… 

Kimse çok görmesin bunlar duygularım 
Bende mısralarımda aglarım 
Hep susup içime atarım 
GöZ YaŞLaRıMdıR bEnİm MıSrALaRıM


Akmassa mısralarda göz yaşlarım 
Mezar taşına kazınır benim adım 
Bırakında aksın göz yaşlarım 
GöZ YaŞLaRıMdıR bEnİm MıSrALaRıM

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi