29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], DINLE SENI SEVIYORUM




Tüm siyahları giydirdiğin bir sancılı gurbette elleri bir ıssız iklimle gelen yar
Aşkımızı demlediğin yüreğim şimdi zehirleri içiyor bilesin
Bir vurgunun koynun da uzaklara susan bir canın son nefesidir bu
Dinle ne olur seni seviyorum… 


Lâl sessizliklerde başlayan bir masal bu sağanaklar süzülüyor bak resmine
Küf kokulu bir dolunay ışığı saklıyorum can yangını ömrüme
Kilitli bir sandıkta ki tüm masum bebeklerimi verdim avuçlarına
Ne kadarın gerçekti bilmeden tüm günahlarına hayaller ektim.
Dinle ne olur seni seviyorum… 



Sakın unut deme bir sensizliği bir de sessizliği beceremedim işte
Hep derlerdi inanmazdım büyük aşkların gizli hançerleri olurmuş diye 
Biri sırtımda ihanetinle biri yokluğunla ciğerimde biri de aşkınla çoktan yüreğimde
Kan revan soysuz bir çığlık bağırıyor yüreğime
Öl artık yeter diye yaşayamıyorum.
Dinle ne olur seni seviyorum… 


Sığdıramadın işte üç günlük kelebek ömrüne sevdanı beni
Oysa sana her gün bir parçamı verdim ben.
Ve her parçamdan yeni bizler doğurdu aşkım 
Bizi seviyordum bize aşkımıza yakışan bizden olanı seni
Ben mi ?
Beni arama ben çoktan sendeydim sendim ama tükendim.
Dinle ne olur seni seviyorum.. 


Çalıntı bir iklimde tüm çiçekler üşür biliyor musun?
Ve karanfiller hiç intihar kokmadı bu güne kadar
Ben çok üşüyorum ayazlarında 
Gayretim bu saklı sevda da bize bir nefes daha fazla aldırmaktı.
Boş avuçlarımda bırakmam dediğin avuçların ellerim yanıyor
Dokunamaz, dokunmaz artık hiç kimseye al götür onları da
Çek gözlerime bir mil senden sonra kimseye bakarlarsa kör olsunlar.
Dinle ne olur seni seviyorum… 


Zulüm neydi ki ya ölüm?
Tüm ayrılanların kanları damlıyor dem tutmuş bu ayrılığa
Hasretin tüm şiirleri sevdamıza ağlıyor.
Gözbebeklerine adanmış tüm beyaz papatyalarım çoktan soldu.
Sensiz geçen tik takların ayazında bir kezzap daha attım yokluğunun yarasına
Bir çöl sıcağı değil şimdi bu bir mahşer yangını yüreğimde
Bir değil bin ömrüm olsa da severdim.
Dinle ne olur seni seviyorum…

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi