29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN KIMSIN BE



SEN KİMSİN BE;
KİMSİNDE AŞKIMA KAFA TUTUYORSUN,
AŞKIMLA EZER GEÇERİM SENİ
HAA SAKIN KÜÇÜK TE GÖRME BENİ
SEN KİMSİN BE.

OYSAKİ GÖNLÜMÜ VERDİM,
SÖZÜM YOKCASINA SEVDİM BE,
GÖZ YAŞLARIMIN HADDİ HESABI YOK SANA
SEN NEYMİŞSİN BEE.

NELER YAPTIM NELER,
DEĞERMİŞSİN GİBİ KESTİM BİDE KENDİMİ
KAN İZLERİM BİLE SENDEN DAHA DEĞERLİYMİŞ
SEN NEYMİŞSİN BE
OYSAKİ DEĞMEZMİŞSİN YA
ODA Bİ GERÇEK


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi