1 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], ASKIN SATRANCINI OYNUYORUM BEN

 
 
Nazını bol eyle sevdiceğim sat
Bir gönül tacını taşıyorum ben
Seni de sevdanla edeceğim mat
Aşkın satrancını oynuyorum ben

Tanrı'ya ant olsun sevgili düşman
Leylanın halitek gönlüm perişan
Bir ferman vermişim sana yakışan
Aşkın yalancısın arıyorum ben

Dedim ya tutuklu etme kendine
Bakmam kapındakı top tüfeğine
Gel dersen gelirim ta başkentine
Aşkın yabancısın tanıyorum ben

Aşka sürgün olan bu şah kalbimle
Seni kaçırırım seyyah gemimle
Düğün de yaparsın ey vah elinle
Aşkın dilekçesin yazıyorum ben

Bana ne evlisin veyahut bekar
Pişiman olmağın eylemiyor kar
Siyah mendilinle gözlerini sar
Aşkın kemancasın çalıyorum ben

Şimdi sıra sende, yine canım de
Öpüp gözlerimden, yar cananım de
Ağlama haline, canda kanım de
Aşkın en delisin seviyorum ben

Mevlam mahşer günü sorarsa senden
Aşkına naz ettin bu kadar neden
O zaman davaçı olacağım ben
Aşkın darağacın kuruyorum ben

Davullar çalınsın dengi dengine
Toplansın sevenler cenki sesine
Seviyorum desin Gulnaresine
Aşkın mahkemesin duyururum ben



--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi