31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], SON DURAK SON YOLCU


SON DURAK, SON YOLCU 

Adını koyamadığım 
Biletini kesemediğim 
Yollara düşüyorum bu akşam 
Rüzgarın önüne kattığı 
Kuru yapraklar gibi 
Bahtımın rüzgarına kapılıp 
Oradan oraya savruluyorum 

Hayata sımsıkıya sarılmaktan 
Yorgun düşmüş kollarım 
Dikenli teller, çakıl taşları 
Canımı acıtıyor 
Parmaklarım kanıyor 
Tutunamıyorum 
Bakıyorum ki 
Son durağın, son yolcusuyum 

Adını koyamadığım 
Biletini kesemediğim 
Yollara düşüyorum bu akşam 
Bir alıcı kuşun pençesindeyim 
Kendinden geçmiş anılarım 
Asılı kalmış hayallerim 
Gözümün önünden kayıp gidiyorsunuz 
Belki de son dokunuşum sizlere 
İçim acıyor 
Parmaklarım kanıyor 
Tutunamıyorum 
Bakıyorum ki 
Son durağın, son yolcusuyum... 

Susma zaman 
Hani her derde ilaçtın 
Bir avuç umut yolla imkansızlığın yüreğine 
Yoksa 
Yenik düşeceğim Suskun rüzgarlara 
Kuru ağaç gibi kırılan dallarımla 
Çıkacak tek sarı yaprağım kalmamış sonbahara 
Gücüm tükeniyor 
Parmaklarım kanıyor 
Tutunamıyorum 
Bakıyorum ki 
Son durağın, son yolcusuyum... 

Hüzün’Ce

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi