29 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], OYLE BIR IMZA ATMISIMKI

ÖYLE BİR İMZA ATMIŞIM Kİ!!! 
Sensiz gecelerde, düşlerimde soktum seni koynuma,
 Aşkına düştüm bu deli oyunun kucağında..
Ben seni kavuşmak için değil,
Kavuşmayı özlemek için sevdim..
  
Sen, adını bilmediğim,
Yaşamadığım zamanlarda bulmadan kaybetiğim,
Yitik sevdamdın..
   
Yüreğimde kurumuş tohumları yeşerten sevgi
Yağmurumdun..
Sevilme ihtiyacımın cevabıydın sen..
Bedenimin her yanında,
Hayatıma anlam katan adamımdın..
  
Yokluğuna inanmak istemiyorum..
 Henüz bulmuşken kaybetmiş olduğuma..
Hayallerimizin izini sürüyorum şu an..
Gözlerimden süzülen yaşlarla..
  
Ama biliyorum ki!!!
Öyle bir imza atmışım ki!!!
Beni unutamıyacaksın
Gitsende taa dünyanın öbür ucuna….
 

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi