31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM CUNKU SENI NEDEN SEVDIGIMI ANLATAMIYORUM

çünkü; varlığın en karanlık gecelerde bile dünyamı aydınlatıyor. Adınla başlayan her cümleye ibadet etmemek için zor tutuyorum kendimi.. Seni seviyorum çünkü;tüm kilometrelere rağmen yanımda olduğunu dokunuşlarınla değil ses tonunla bile belirtmen hoşuma gidiyor.. Seni seviyorum çünkü;her geçen gün beni kendine tekrar tekrar aşık etmeyi becerebiliyorsun. Seni seviyorum çünkü;seni yüreğimin tam ortasında hissetmemle kendimi mutlu kıldırıyorsun şiirler yazdırıp dinlettiğin her şarkı sözleri da beni büyülüyorsun..
seni seviyorum cünki,seni neden sevdiğimi anlatamıyorum..


çünkü;imkansız diye bir şeyin olmadığını sadece istemenin insan hayatında ne kadar önemli olduğuna beni inandırabiliyorsun.. Seni seviyorum çünkü;seninle yaşıyor senin benimle varolduğunu düşünüyorum.. Seni seviyorum çünkü;her gün nefes almak için bir sebebim var ama sana her gün yeniden aşık olmak için binlerce sebebim.. Seni seviyorum çünkü;benim için renklerin en anlamlısı sensin sensiz bir hayatın resmini ne çizebilirim ne sevebilirim ne de kabul edebilirim..


çünkü;bu soğuk kış gününde nerden esersen es hatta tenime dokunmadan geçip gittiğin zamanlarda bile içimi ısıtmayı başarıyorsun bunları kesinlikle ama kesinlikle kendine özgü bir edayla yapıyorsun.. Seni seviyorum çünkü;içimden başka bir şey yapmak gelmiyor ve bu duyguyu hayatımda ilk defa hissetmenin keyfine varıyorum.. Seni seviyorum çünkü; sensiz kalmayı aklımın ucundan geçirdiğimde inanılmaz bir karanlık çöküyor içime çıkışı olmayan dermanı bulunmayan.. Seni seviyorum çünkü;ne zaman bir şeyler yazmaya niyetlensem kalemimin ucundan sadece sana dair kelimeler çıkmaya başlıyor. Bazen bir aşk bestesini düşündüğümde sanki onu sana ben yazmışım hissine kapılıp övünmeye başlıyorum kendimce..





çünkü hayatım heryeyiyle sana ait ona istediğini yapabilirsin... incitme demeyeceğim en büyük korkunun bu olduğunu biliyorum çünkü... seni seviyorum ama seninle konuşmayı seviyorum.. sana dokunmayı seviyorum sesini seviyoru nefesini ellerini seviyorum...senisevyorum çünkü; sen benim ellerimden tuttuğunda adeta başka bir boyuta geçiyorum ve biliyorum ki dünyanın en büyük huzuru orada.Hep orda kalsam olmaz mı.. Seni seviyorum çünkü; sen uyurken bile senden uzak kaldığım o dakikaları vurup öldürmek istiyorum.. çayını içyi sevdiin o ince belli bardağı bile kıskanıyorum bazen...




çünkü;dünyaya gelen ve gelecek olan çok nadir insanlardan biri olduğunu düşünüyorum.. Gerçi çoğu kez bir melek olduğunu düşünüyorum ama.. Seni seviyorum çünkü;Tanrı'ya her gün bunun için şükretmemi gerekli kılıyorsun. Ya başka türlü biri olsaydın diyorum kendi kendime bazen iyiki değilsin.. Seni seviyorum çünkü;ölünceye kadar yanımda olsan lanet ederdim sensiz geçirdiğim tüm o eski günlerime.. Seni seviyorum çünkü;senin gibi birinin beni sevmesi onurlandırıyor beni hatta daha da güçlü kılıyor herşeye karşı..

çünkü;bana bakarken ki gülümseyişini izlemek dünyanın en güzel şeyi.. Bütün fotoğraflarını gördüm ama hiçbir objektif seni o hale sokamamış üzgünüm.. Seni seviyorum çünkü;seninle herşeyi yeniden keşvetmek harika bir duygu. Aslında çoğu şeyi ilk kez seninle keşvettiğim için sanırım iyi bir kaşif olmayı becerebildim.. Seni seviyorum çünkü;bana bugüne kadar kimsenin başaramadığı mutlulukları vadediyorsun vaadlerin asla yalan değil hergün bunu hissetmek senin için ne kadar doğru karar verdiğimi ıspatlıyor. Seni seviyorum çünkü;bir şairin yazabileceği en duygu yüklü şiir gibisin benim için yaza yaza bitirilmeyecek cinsten hem de.. çünkü;asla kendimi bir esir gibi hissettirmiyorsun sorgulamıyorsun bağırmıyorsun acıtmıyorsun sadece seviyorsun ve bunu bana sürekli gösteriyorsun.. Seni seviyorum çünkü;sen benden uzak bir yerlere gittiğinde aklıma kötü hiç bir şey gelmiyor gözüm arkada kalmıyor güven duygusunun nasıl bir şey olduğunu bana öğreten sadece sensin.. Seni seviyorum çünkü;benimle yağmurda yürüyorsun.. Bu yüzden sonraki günlerde hasta olup yatağa düşsen de asla pişmanlık duymuyorsun.. Seni seviyorum çünkü;geçmişini benim geldiğim andan itibaren yok sayıp hayatını tamamen benim üzerime kurmuştun.. seni seviyorum cünki,seni neden sevdiğimi anlatamıyorum..



çünkü;beni en çok sen güldürüyorsun.. Seni seviyorum çünkü;kıskanıyorsun beni herşeyden herkesden kendi gözünden bile.. Seni seviyorum çünkü;sen benim içimdeki o şımarık kız çocuğuna katlanıyorsun kaprislerimi o kendine özgü tutumunla cevaplarken kendi kendime sorup da cevaplayamadığım hiçbir soru bırakmıyorsun.. Seni seviyorum çünkü; bu kadar nedenden sonra bile seni neden sevdiğimi anlatamıyorum..

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi