31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], OLESIYE SEVDIM SENI




Sevmedim hiç kimseyi seni sevdiğim kadar 
Ölesiye bağlıyım sana tapar casına
Gözümde şü dünyanın ne anlamı var
Sevdim çok sevdim seni sevdim


İste benden dünyayı bir hamlede yakayım
İste benden cehennem ateşinde yanayım
Yüce allahtan sonra iste sana yanayim
Sevdim çok sevdim seni sevdim


Düşünmek bile kabüs sensiz geçen bir anı
Sensin bu yeryüzünde gönlümün tek sultanı
Feda olsun uğruna isterlerse bu canı
Sevdim çok sevdim seni sevdim

Sevmedim hiç kiseyı yanlız seni sevdim yanlız seni yaşadım sen yarınım sen ümidim sen herşeyimsin
sensiz yaşamak ölmek demek sevdim çok sevdim be sevgilim 


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi