29 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], AYLARDIR SIGDIRAMADIGIM YALANCI MUTLULUKLAR




Gün, karanlığa hapsoldu. Derin sessizliğe matem havası eklendi yine. Geceler hep böyle kara, hep böyle sessiz mi olmak zorunda! Sessizlik ve ben, ne kadar çok ihtiyacım varmış buna.

Yalnız yüreğim, sevmelere doyamayan, aradığını bulamayan tek ben miyim! Hiç hesapsız, hiç kitapsız çılgınca seven yalnız ben miyim! Severken mutsuzluğa eş olan…

Aylardır sığındığım yalancı mutluluklar, polyannacılık oynadığım anlar, komik gelmese bile gülmeye çalıştığım haller. Asıl komik ben miyim!

Yine başa döndük, ben çabalamasam belki hiçbirşey düzelmeyecekti. Herkes sabır sabır diyor, sabırtaşı çatlayan yalnız ben miyim!

Taştan bir yüreği olmalı insanın, acımamalı, kırılmamalı, incinmemeli. Duygusuzluğa hapsolan bir yürekten ne beklenir ki! Sevmemeli insan, sadece aşkla yetinmeli.

Şimdi ağlamak zamanı, ağlamak ve yaralı yüreği yıkamak zamanı. Sonra da uyumak; bedeni ve ruhu dinlendirmek zamanı.


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi