27 Ekim 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], HAYATIMDAN CIKISINI KUTLUYORUM


Haytımdan çıkışını kutluyorum…               


    


  


 Kovdum bu gece gözümden uykuları
Attım içimden senden ayrılık korkularını  

Vakit akşamın alaca karanlık zamanı  

Hayatımdan çıkışını kutluyorum.
  

  


Ne saçımı ne de başımı yoluyorum

Bir sünger çektim,seninle olan her ize  

Teselliyi şarapta arammam,değmez size  

Hayatımdan çıkışını kutluyorum.
 


  


Kapılar kapalı benimse sana tavrım belli
Dillerim ismini unuttu,yollar ise engelli  

Yeni bir umut doğdu,sen gideli  

Hayatımdan çıkışını kutluyorum.
 

  


Gözlerimde yaş denen şeyin zerresi yok
Sözlerimi sitem sanma ,özümde yalan yok   

Öyle bir huzur var ki,özümde  

Hayatımdan çıkışını kutluyorum.
  


  


Artık gözümü açtım,bakmam daha gözüne

Zararın neresinden dönersen kardır, inanmam sözüne  

Sen firarsın bense hünkar,geldim kendime  

Hayatımdan çıkışını kutluyorum.
 


  
Şair …Cemil Koç 

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi