31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], AYLARDAN KASIM


Hatıraların bitmediği bir sonbahar daha geçiyor hayatımdan.
yağmurun sıklıkla yağdığı şu günler de, camdan izliyorum yere düşen her bir damlayı.
Her zaman huzur verir bana yağmuru izlemek ama bu defa farklı bir duygu var içim de.
Bir an aklıma -sen- "Biz" geliyor.Tarihe bakıyorum.Aylardan "Kasım"
Bir tesadüf mü diye düşünmeden edemiyorum.
"Kasım da Aşk Bir Başkadır" derler.Gülümsüyorum
Oysa benim için hüzündür, ayrılıktır,acıdır.kederleniyorum

Yoldan,sarmaş dolaş bir sevgili geçiyor,gözlerimden bir iki damla yaş akıtarak izliyorum.
Sanki dün gibiydi yaşananlar,oysa yıllar geçti üstünden!
Düşündüğüm de,biz hiç dolaşmamışız yağmur da.
Hatırlıyorum da hep ısrar ederdim,ıslanalım diye,sen ise arabanın içinden izlemeyi tercih ederdin.
O son yağmurları izleyişimiz oldu.O sonbaharımız oldu.
Kasım ay'ı denildiğin de ,aklıma sen ve kasımpatları gelir.Kasımpatı demişken,yazmadan geçemeyeceğim.Geçen gün eski defterlerimi karıştırırken,bana verdiğin;defter arasına kurutnaya bıraktığım kasımpatlarını buldum.
Elim varmadı yine atmaya.
Aylardan "Kasım".Bu bir tesadüf olabilir mi ?

Oysa "kasım da Aşk Bir Başkadır."
Yağmurların bereketiyle,sevgililerin yürekleri coşardı.Üşümekten ziyade,sevgi yoğunluğu ısıtırdı insanı.
Eller,gözler,birbirini bulsun yeter.O anlar da Aşk'ın ateşi sarardı bedenini.
Benim için ayrılık oldu.Ben tarifsiz bir acıyı yaşadım.
Dindiremediğim,gözyaşlarımı akıttım.
Yüreğimi mühürledim.Gözlerimi dünya'ya kapattım.
Bugün ayrılık günümüz.
Aylardan "Kasım".Bu bir tesadüf olabilir mi ?
--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi