31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], Seni Anlattım Kendime Şiir Oldu Sözcükler..

Biliyorum bu mektup seni çok şaşırttı. 
Sanıyorum birazda kızacaksın bana ama olsun. 

Bil istedim seni nasıl sevdiğimi.

Günlerden Çarşamba ve bir eylül günüydü. 
En yağmurlusundan eylül yüklenmişken yüreğim sen geçiverdin çalıştığım ofisten.
Anlatılmaz yaşanır cinsten duygular bürüdü içimi. 
Seni getiren kişi içeri girince kendime geldim. 
Sana bakan gözlerimi çevirip ona baktığımda bizi tanıştırdı. 

Elini tuttuğum o an gözlerine baktığımda ne kadar çocuksu bir yüreğin olduğunu anlamıştım. 
Akşam olup eve gittiğimde seni anlattım kendime şiir oldu sözcükler . 
Seni anlatır oldu her şarkı sözleri. Ve ben o gece uyuyamadım.
Öyle tutulmuştum ki sana seni görebilmek için fırsatlar üretiyordum artık. 

Senin çalıştığın birimle ilgili işleri hep ben yapıyordum. 
Seni görebilmek için yemekhane de sana yakın yerlere oturuyordum. Bunlar böyle giderken tanışırken dalgınlıktan duyamadığım adını hala bilmediğim aklıma geldi. 
Hemen stajyer listelerini kurcalayıp adını öğrenmiştim. 
Hatırlarsın bir gün yemek çıkışı seslendim sana. Durdun ve bekledin. Sana nasıl anlatsam bilemiyorum ama ben senden .. derken çocuksu bir korkuyla sözümü kesip gitmiştin. 

Bir daha yaklaşmadım yanına. 
Ve söyleyemedim seni sevdiğimi.

Hayalini kurduğum her ana şiir yazdım. 
Seni anlatan her şarkı sözleriyı dinledim gecelerce. 

Vazgeç diyip gördüğümde dün unutmaya söz verdiğim seni daha fazla sevmeye başlıyordum. 
Her gördüğümde bir daha aşık oluyordum sana. 
Hep bu döngüde kaybolup da unuttuğum beni ya bir şiir mısrasında ya bir oda köşesinde buluyordum. 

Aradan hemen hemen bir yıl geçmişti. 
Tam içimde yeni bir umut doğdu derken öğrendim sevdiğin olduğunu. 
Bütün umutlarımı şiirlere gömdüm.
İşte böyle...


Nasıl seni sevdiğimi söyleyemediysem bu mektubu da sana vermedim. 
Bir gün belki de okursun diye bu mektupla bir yarışmaya katıldım. Umarım anlar beni çocuksu yüreğin. 

Şimdi elimde sana yazdığım onlarca şiir var.. 

Dilerim beni şair yapan aşk seni mutlu eder..


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi