28 Ekim 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BENDE BASKASINA ACMA CICEGIM

Bir kasırga olupta,hayatımda ,beni umudsuzluğa sürükleme.
Bilirmisin ,bu şehir ,senin gülücüğünle ısınıyor,söndürme.

Renga ,renk açıpta,umudlarımı hazana çevirme.
Her ne olursa olsun,başkasına açma çiceğim.

Benden başkasına ,dirilmesin yaprakların.
Benden başkasına ,bakmasın yeşil gözlerin.
Tutmasın sakın olaki ,başkasının eline ellerin.
Her ne olursa olsun,başkasına açma çiceğim.

Küsüpte yağmur gibi,sitem yağdırma.
Beni sen bilirsin,sıkıntılara aldırma.
Benim için, aç gülümsün,başkasına dokundurma.
Her ne olursa olsun,başkasına açma çiceğim.

Ben ayni yerdeyim,sabır gerek,çiceğim.
Bulutlar kapladı her yeri,seni nasıl göreyim.
Uğrunda razıyım istersen sürüneyim.
Her ne olursa olsun,benden başkasına açma çiceğim.

Cemilden selamlar olsun,yeşil gözlüme.
Bir gün olur ,görürüm seni dünya gözüyle.
Unuttu sanma,sevgini gömdüm kalbime.
Her ne olursa olsun,banden başkasına açma çiceğim…


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi