29 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], YUREK SOZ VERMISSE



Yürek söz vermişse 
  Bizde sözden dönülmez 
  Kalp kalbe gönül vermişse 
   son nefeste biter
  Bizde yürek zedelenir kalp
  hüzünlenir ama 
  Dostluğa, sevgiye ve 
  aşka ihanet edilmez ...
          
  Dostluk ağlamak ise 
  Yüreğindeki acıyı paylaşmak ise 
  Üzüldüğümde sıcak bir kucak'sa 
  Ve dostluk için ateşe atılmak'sa 
  Dünya durana can bedenden 
  Cıkana dek dostum ve ruhumsun ... 
          
  Bir yıldız kadar hoştun
  Bir okadar da uzaktın
  biliyordum ki
  Sen birileri için hayattın
  hep gül mutlu ol ki 
  O birileri hayatta kalsın ...
          
  Yıllardır yolunu gözledi bu yürek,
  Gün oldu hasretine dayanamadı,
  Hep seni bekliyordu.
  Günleri,saatleri hatta dakikaları,
  Sensiz yaşamak istemiyordu!
  ama sen için yaşamak zorundaydı
  biliyordu ki o dost uzakta olsa
  bu ruhu seviyor ve özlüyordu
          
  Sen ve ben iki ayrı bedende tek ruhuz
  Bilsemde sana hiç kavuşamayacağımı
  yinede sen benim tek dostum ve 
  o ruhun tek sahibisin
  bir gün ecel kapımı çaldığında
  gözlerimde senin yüzün yüreğimde
  senin ebedi sevginle hoşçakal diyeceğim
  hayata ve dünyaya..

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi