31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], YEMIN EDIYORUM

Neden bu kadar özledim seni bugün,
Hasret mi kaldım güzel gözlerine,
Yoksa uzak mı kaldım tatlı sözlerine,
Ondan mı?
Bilemiyorum...
......
Seni seviyormuyum yoksa muhtaçmıyım?
Aşıkmıyım sana,yoksa hayran mı?
Nasıl esir ettin beni?
Anlamıyorum...
......
Kimse yokmuydu acı çektirecek
Kimse yokmuydu esir edecek
Sana kızmalımıyım daha mı sevmeli?
Çözemiyorum...
.......
Özlüyorum seni her an görsem de;özleyeceğim
Bekliyorum seni hiç gelmesen de; bekleyeceğim
Seni bir ömür boyu seveceğim
Yemin Ediyorum...

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi