31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], A YARIM CAN YAR'IM


İpekten saçını uçuran rüzgar..Getirse bir tel bana da getirse
Yüzünden düşen o damla terlerin..Düşse bir tanesi de bana düşse
Kabustan bunalan rüyalarıma..Ay yüzlü simandan bir parça düşse
Bırak isteyene yalancı yıldız..Benim gecelerime gözlerin düşse..

Senin sevgin yeter "Sevgili" bana..İsterse alem beni hiç sevmesin
Sen gül yüzüme başka şey istemem..İsterse dünya benden nefret etsin
Kabustan bunalan rüyalarıma..Ay yüzlü simadan bir parça düşse
Bırak isteyene yalancı yıldız..Benim gecelerime gözlerin düşse

A`YaR im Can Yar'im...
--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi