30 Ekim 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], OLMUYORRRR

Ne Yaparsam Yapayım Yar oLmuyor Seni akLımdan Çıkaramıyorum. Onca YaşadıkLarımı Bir Anda SiLip Atamıyorum
Bir Defter DeğiLki Yüreğim Üstünü KaraLasam Bir SiLgi DeğiLki KaLbim KaraLadıkLarımı SiLsem

Yeter Artık Yüreğim Seni Çhok DinLedim Birazda Sen Beni DinLe...
DuygusaLsın Yüreğim Sana Karşı Koyamıyorum Herşeye Yenik Düşüyorum Yeter Artık Seni DinLemiyorum
Unutmuyorsun Yüreğim YaşadıkLarını Hep HatırLatıyorsun Bana.
YaşadıkLarımı HatırLamak İstemiyorum Ben Artık anLıyormusun Yüreğim

Sana Diyorum Yüreğim Kes Sesini Duymak İstemiyorum Seni.
YoruLdum Bu Hayattan En Kötüsü İse SıkıLdım Senden
Ne oLur Bakma Bana öyLe anLa Beni Dayanamıyorum. YaşadıkLarımı KaLdıramıyorum.
ÇıLdırtma Beni Yüreğim Sana Sus Diyorum anLamıyormusun Ondan Bana Hayır Yhok
O Bir MasaL. MasaLLar Hep MutLu Bitmezki HeLe Benim MasaLım asLa MutLu Bitmez Sonu Hep AyrıLıktır...

Sana Onu Unut Diyorum Yüreğim Beni DİnLe Bir Kere Lanet oLsun Sana Sağır RoLünümü Oynuyorsun Bana
Bana Karşı Koyma Yüreğim Unut Diyorsam Unutacaksın ağLatma Beni Bir Kez Daha Bu Dünyada
Bana Laf Yetiştirme Yetiştiremessinde Artık Sen Beni DinLeyeceksin Ben Seni DeğiL
Sussana Yüreğim anLamıyormusun Beni Sus Diyorum Sana Sussana Yeter Sus Artık Sus

Lanet oLsun Yar Sana Yüreğimide Benzettin Kendine. Lanet oLsun BinLerce Sana
Kes Artık Yüreğim Yeter Konuştukça Onu HatırLatıyorsun Bana Son VermeLiyim Bu Oyuna
Sen Konuşursan Yüreğim Unutursun Bunca YaşadıkLarını
Ben Konuşursam KaLdığın Yerden Devam Edersin AcıLarına Sözmü Yüreğim Sözmü .... Ozaman....

Bir, İki, Üç Tıp.............


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi