29 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], YASAYABILECEGIN EN GUZEL SEVDA BENKEN


YAŞAYABİLECEĞİN EN GÜZEL SEVDA BENKEN



kalabalıktan kurtulduktan sonra

aynadaki yüzümle tanıştırdım seni

düşünsene bugün evime kadar davet etmişim o duyguları

aslında bir titremeyle çıkıyordun yüreğimden gözlerime

yön vermeye çalıştıkça yaşanan sevgi kazalarıma

ötesine yaralı hislerimin kucağında bile buldun beni



her taraftar gibi aşıktım renklerine

bulut gibi gölgesizdin...

seni farkedenler için yaşıyordun sanki

ve her defasında derinliklerinde kaybolurken

başka birinin varlığını unutmuş gibiydim dünyada

anam babam sen olmuştun

sen olmadığında

milyarlarca insan arasında yalnızdım..



korkak kedilerin ürperişini çalan yeşil gözlerin

hangi sevdadan nasipsiz kaçtığını anlatıyordu

ben varım demek istedim

haykırdım!

haykırdım!

ilk defa bu kadar sessiz

ilk defa gözlerimle



başka duyularımla ağlamayı sende öğrendim

o kadar masum sevdim ki..



yaşayabileceğin en güzel sevda benken

ne olur geçmişin acı hislerini bende yargılama

beni öyle sevki..

yaşadığımı anlayayım

seni öyle bir katayımki her hücreme

bağışıklık kazanmasın yüreğim

yine seveyim

ama tek seni



UĞUR SARUHAN


--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi