31 Ekim 2010 Pazar

[cadilarmekani], YUREKTEN CAGIRMAYACAKTIM SENI DEGILMI

Yürekten çağırmayacaktım seni değil mi sözümü tut(a)madım.
Ve biliyorum ki sözünü tutmayan sadece ben değilim.
Gelmeyecektin geldin ve hiç gitmemiş gibi sessizliğime nasıl da karıştın.
İzlerini silmek için bu kadar uğraşma sessizliğin en az benimki kadar gürültülü...
Ruhunu al(a)madın yanına giderken değil mi?


Savaşım seni yenmek içindi kendime yenildim.
Adlandıramadığım anlamlandıramadığım ne varsa hepsi içimde öyle bir güç olmuş ki
Ben tek başıma hiçbirşey yapamıyorum.
"Sana" rağmen bu yenilgi üzmüyor beni yıkmıyor
"Sana" rağmen sesim yüzüm düşüm kırık ama küsmüyorum
"Sana" rağmen düşüyorum uçurumlardan ama ölmüyorum
"Sana" rağmen eksilmiyorum çoğaldıkça daha çok yeniliyorum kendime


"Sana" rağmen "seni" göğsümdeki sıcaklıkta saklıyorum
"Sana" rağmen "Sana"
Üzülürsün diye "Bana"
Kıyamıyorum...


Herşeyi inkar etmek varken "itiraf etmek"
Senin lügatında beni tanımlayan hangi kötü kelimenin geniş anlamında siler yüzümü?
Doğrumu kaçıncı köyünden kovarsın bu kez?
Yapamadıkların mı yoksa yapamadıklarım mı yargılar beni?
Ötesi berisi yok işte.
Ne yaparsan yap


--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi