29 Ekim 2010 Cuma

[cadilarmekani], SIMDISIZLIK


Şimdisizlik

Mutsuzluğun içinde mutluluk bulmak ve bundan hastalıklı bir zevk duymak. 
Soyutla somut arasındaki farkın bir harf olmasından ümitlenmek kadar korkunç. 
İkinci el. 
Sözler, eller, sesler, gözler, üst baş, tercihler, her şey hep ikinci el. 
Ben erimiş, ben çürümüş, ben kaybolmuş.

Bu hastalıklı hikayenin gri, kahverengi, kırmızı satırlarında
Ne ben ne sen kalmış
Kalmış deyince bir zamanlar var olduğun anlamını yüklemiş olurum ama
Senin orijinalinde bir zamanın "lar"ı yokki. 
Sadece bir gece var seni tanıma şansının bana tanındığı
Sadece kar kokan yeşil bir iz kapladığım yer üzerinde 
İçinde sözler, eller, sesler, gözler, üst baş, formüller, gri, kahverengi, kırmızı

Ne ben ne sen varmış
Bu hikayenin içinde
Etkisiz bir filmin tepkili seyircisiyim
Hareket gerektirecek bir şey kalmamış. Sadece görüntün var zihnimde. Mute düğmesine basmışlar en heyecanlı yerinde hayatımın. Mutlu olmam gerek.

Ne bir tutam sesi ne bir çift sözü hak edecek kadar varım bu ağıtta
Sadece derinlerde bir hastalık. Aşk gibi, sebep bulamayacak kadar yoğun
Ölüm gibi. çaresizlik taşıyan, alternatif bulunmayan
Yarının katili

Dün fobisi   

--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi