30 Ekim 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEN

Romantik Resimler
Sana ait olanı yaşamak istiyorum ben.... Aşksa aşk, sevinçse sevinç, hüzünse hüzün, acıysa acı... Senden gelen hiçbir şey korkutmuyor beni... Sen yanımda olduktan sonra her şeye dayanabileceğimi biliyorum... Gözlerindeki derin uçurumlarda bir dağcı edasıyla gezinmek mutlu ediyor beni... Seni her gün yeniden keşfediyorum...seni keşfederken kendimide... çünkü sen bensin... bende sen... bu keşifte yolumu kaybetmeme imkan yok... pusulamda rehberimde sensin... karanlık yollarda ışığımda sensin... aslinda sen.. bensin... bende sen... sen.. sen...
Nereye gidersem gideyim yanımda götürüyorum seni... hiç yalnız değilim bu yüzden.Ne gecelerim sensiz geçiyor, ne gündüzlerim... yaptığım her şeyde, attığım her adımda mutlaka sen de varsın...
--
                 
 
 




 Hareketli romantik resimler 11
 
 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi