28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], Yağmurlardan istedim bugün seni,

Yağmurlardan istedim bugün seni, durmadan aralıksız yağan  
yağmurun her damlasına seni bana getirmesi için yalvardım...



Hiç biri oralı olmadı. Küçücük yağmur damlalarından medet umdum.
 
Gözlerim uzaklara dalıp gitti.
Gözlerimle düşen damlaları buruk bir acıyla izledim. Hiç olmazsa
 
gözlerini getirin dedim, sadece gözlerini istedim, sadece gözlerini.



Ağaçlarda salkım salkım eski zamanlardan kalma anılar canlandı.
 
Yapraklarda yere düşmeye hazırlanan yağmur damlaları...



Bir yaprak kıpırdadı işte, gümüş bir damla usulca yere düştü.
 
Sen sanki, yaprakların arasından bana muzipçe güldün.
Beni her zaman şaşırtırsın zaten. Beni her zaman güldürmeyi bilirsin.
 
Farkına bile varmadan bir şarkı döküldü dudaklarımdan…
Bizim şarkımız… Rüzgârın keskin ıslığı bile şarkıma eşlik etti;
 
ama sen yoktun…



Caddelerde sisli, puslu bir kış ikindisinin aralıksız yüzüme
 
vuran ayazı sanki bana acıdı.
Evet bunu tüm kalbimle hissettim, esen rüzgar bana acıdı;
 
ama damlalar seni bana getirmedi.
Seninle tesadüfler yaratarak buluştuğumuz ve birbirimize
 
mesajlar çektiğimiz duraktan ayrıldım.



Usulca kapadım gözlerimi otobüsün puslanan camlarına,
 
seni hayal ettim, gülüşünü, kokunu, tenini ve hiç benim olmayan
 
ellerini.
Sanki hayal etmemi bile istemedi damlalar.
 
Otobüsün camına inadına vurarak hayalimin ıssızlığına,
 
yalnızlığına, hiçliğine gölge düşürdüler.



Ezik ve yıkılmış indim otobüsten, caddeler boyu yürümek istedim,
 
ıslandım, ıslandım, neden biliyor musun?
Belki senin dışarı çıktığında tenine değen ve yere düşen
 
bir yağmur damlamasının, akıp gelen damlarla birlikte
 
benim saçlarımdan süzülen Bir damlayla
 
karışma ihtimali vardır diye, ıslandım.



Bizim kavuşamayan ellerimiz ve gözlerimize inat,
 
bizden kopan damlaların kavuşmasını istedim.
Tekrar otobüse binsem ve çok uzak yerlere gitsem,
 
kimsenin bilmediği, tanımadığı, yerlere gitsem istedim...



Yalnızım, üşüyorum, sen çok uzaklardasın...
İçime melekler yağıyor, hepsi de tanıdık.
 
Senden doğan, gözlerinde hayat bulan, bizi koruyan,
 
kollayan ve en önemlisi ikimizi bir araya getiren melekler...



Sen benim için uzak bir kıtanın, uzak bir şehrindesin şimdi.
 
Benimse her şeyim aynı.
Benim bulunduğum şehre daha fazla yağmur yağıyor.
 
Bugünlerde bir tek bunu öğrendim.
Bir de geceleri daha uzun sanki, bitmek bilmiyor.
 
Bana anlatmak için neler biriktirdin içinde?



Bunu bile bilmiyorum aynı şehirde…
Sanki biraz mahsunluk çöktü üzerime, biraz mı ne birazı
 
tam anlamıyla sıfırlamış durumdayım şimdi,
 
gülüşlerim tükendi sanki…



Sen olsaydın hemen anlardın. Sen benim her şeyimdin.
 
Seni her şeyim yapmıştım.
Arkadaşım, dostum, öğretmenim, talebem, sevdiğim.
 
Koşulsuz bir sevgiyle sevdim seni, bağlandım.



Sen kim bilir belki de, uzak bir kıtanın,
 
uzak bir şehrindesin şimdi, evet evet
 
sen uzak bir kıtanın bilinmeyen şehrindesin şimdi…
Kendimi böyle avutuyorum,sessizliği böyle kabulleniyorum,
 
biliyor musun, anlıyor musun, benim gibi yanıyor musun şimdi…



Benimse içimde kocaman bir boşluk var.
 
Hayır, üzülmüyorum, içimdeki boşlukta bir tek özlemin yankılanıyor.
Hayır, sana anlatmak için yeni şeyler biriktirmiyorum içimde,
 
ne varsa sana yolluyorum biriktirdiklerimi gözlerimle…



Ama içimdekilerden önce itiraflarım olacak şimdi.
 
Kendimden bile gizlediğim duygularımın itirafları.
Sana aşık olmaktan korkmuyorum, korkmuyorum….




Sana bakarken içim, bütün hücrelerim titriyor sanki.
 
Önce yüreğim, gözlerim, sonra bütün bedenim istiyor seni.
Sen kim bilir, belki de uzak bir kıtanın,
 
uzak bir şehrindesin şimdi. Bense odamda senden uzak...



Biliyorum, ikimizde yoktuk bu aşk başladığında ve çok iyi biliyorum,
 
sonsuzluğa mahkum edildi bizim aşkımız.
Üzülmüyorum...Yalnızca biraz, biraz üşüyorum ısıt beni…
 


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi