29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], AGLAYAN KALBIMIDINLE


Aglayan Kalbimi Dinle

Bir zamanlar ben de seni candan sevmistim
Her sözüne boyun egmistim
Hani ayrilik yok diye yemin etmistin
Zalimsin diyorsam söyleten sensin

Gülmeyen bahtimi güldüren sen oldun
Sonunda careyi ayrilikta buldun
Kurumus cicek gibi aniden soldun
Sen bana ask degil ecel oldun

Beni gülerken hep aglattin
Gözümde bir damla yas birakmadin
Sebepsizce ayrilip gittin
Su gönlünü sebepsiz kanattin

Sayende yüzüm hic gülmedi
Ümit kapilarim bir bir kilitlendi
Gönlüm mutluluk yüzü görmedi
Dilerim ki sen de ol benim gibi

Seviyorum diyerek hep gözyasi sildim
Aldanip ta bir zalime gönül verdim
Yandim kavruldum ama yine de sevdim
Simdi ben yanlislarimin cezasini cekerim

erdal


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi