30 Eylül 2010 Perşembe

[cadilarmekani], ASK

Aşk
Sigaramın ucunda dumandan lden senden yani atten ibaret

 

Çekiyorum ime liyorum yüreğime
Seni sevgini

 

Her çekişte iç çekişlerimde ortak oluyor bana
Sevdan bir sigara kadar yakın
Sigaran duma kadar uzak bana

 

m sevdanın
Ateşinle yanarken dumanınla kayboluyorum

 

Bitmeden sigaram bir yenisini sarıyorum sararan parmak larımda
Tıp tıp sararttığın yüreğime sevdasararcasına
Defalarca bıkmadan sarıyorum sevdanı yürime

 

kım sevdan bir sigara kadar yakın dumakadar uzak bana
Ateşinle yanarken llerim bile sızyor m sevdanın
Ayağının altında eziyorsun her defasında

 

Aşk sigaramın ucunda dumandan külden senden yani atten ibaret
Yakıyorsun her defanda

--

                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi