29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], EY KALBİM SENİ ÇOK ÖZLEDİM

EY KALBİM SENİ ÇOK ÖZLEDİM

EY KALBİM SENİ ÇOK ÖZLEDİM

Bu gece bir başka üşümekte gözlerim...
Ellerim Ankara kadar soğuk nedense..
Gözlerimde sonbahar telaşı. Sanki yoksun..
Sanki seni ölüme gelin etmişim gibi suskun duvarlar.
Mıh gibi çakılı gözlerim boşluğa.
Sanki yüreğim yok yerinde..Sanki damarlarımdan çekilmiş tüm hayat emarelerim.
Neden bu kadar üşümekteyim ey kalbim neden?
Oysa seni tanıyalı, oysa seni yaşayalı birkaç ayı geçmedi ki.

Nasıl bu kadar içimdesin, nasıl bu kadar ben kadar yakın olabilirsin bana?
Ey kalbim, cevap versene.
Sen ki her satırı kitap olan adamsın.
Sana el gibi duran Ankara gibi sus emi.
Gerçi susma sırası bu sefer sende.


___Konuşan, seni sana anlatan ben olacağım.
___Bak soyundum hüzünlerimi.


Dudakların kadar çıplak yüreğim.
Kapamaya çalışma cümlelerimi.
Susturmaya yeltenme.
Bu gece kusacağım içimde ki tüm hasretlikleri.
Bu gece senin omuzlarında uyumak yok ya kalbim, tüm suskunlukları sökeceğim köklerinde.
Harf harf kanayacağım gözyaşlarımın ayak ucunda. Utanmayacağım ıslaklığımdan.

Asacağım yalnızlığımı, bu gece sana koşacağım..
___Sakın beni durdurmaya kalkma.
___Bir kere yakmışken tüm gemileri, seni koca başkente yar etmem.
Anlıyor musun beni ey kalbim ?
Seni sisli ve bir o kadar soğuk Ankara' ya emanet edemem...

Ey kalbim,

Ben ki yıllarca hüzne yataklık ettim yüreğimin iç kesitlerinde. Yüzümde bir hayat gülümserken, içimdeki fırtınalarla savaştım.
Tetiğin soğukluğuna inat dayadım dudaklarımı hayata. Tekil bir yalnızlığın içinde çoğunluğumu kaybettim.
Kendi içimde azınlık kaldım Ama asla yüreğimin en dibindeki umuda hiçbir zaman hançer çekmedim. Kendimi öldürmekte itham edildim imanı sadece iki dudak arasında sayan sofralarda. Yüreğimin vurduğu gölgelere bakılıp kaç kez yalnızlık hükmü giydirildi bu yürek.

Kaç kez soyadımın gölgesine vuruldu çıplaklığım..
İzole edildim tüm sıfatlardan.
Hani ilk zamanlarda sırtın okşanır, ilgi alaka eksik olmaz ya hani..
Ben ki bindiğim banliyönün son vagonunda kendime terk edildim.
İç çekişmelerimin nüksettiği kaslarımın güçsüzlüğüne inat biletsiz bırakıldım iki kişilik hayat safında.
Hayata saf tutan da bendim, hayata umudu giydiren de..
Ama hiçbir zaman pes etmedim. Hiçbir zaman sırtımı dönmedim kendime.

Gün geldi gölgemi bile aydınlatmaktan yoksun ışıkta büyüttüm filizlerimi.
Gün geldi muktedir olamadığım fırtınalarda söktüm kirpiklerimi. Ama asla yüzümü ölüme geçirmedim.

Hani hep kendine "yarım cümlelik adam" derdin ya.. Bırak bu süslü sıfatları. Kalk uzandığın ölüm yatağında.. Kalk diyorum sana. Ankara 'nın soğuğunda buz keser ellerini. Doğrul yerinden.. Sadece dualarımla uğurlayabildiğim kendine sağ- salim dön diyorum.

Neden bu kadar ölmeye heveslisin sen ey kalbim ?

Niyetin Cennette kavuşmaksa, nerde kaldı gözlerinde Cenneti taşıyan sözlerin?
Hani nerde kalbim?

Ey hayat,

Çıkar üzerindeki ölümün ziynet eşyalarını.
Boz tövbelerini.
Biliyorum kızımız seni çağırma.
Gitme ne olur.
Beni hayatsız bırakma çatısız duraklarda.
İzmarit kokusu bilmez ellerime verme kefenlerini.
Kurak bir şehre bırakma beni.
Susuzluğumu al , tüm denizlerimi iç bitir ama gitme.
Senin yüreğin varken kurak olur mu gözlerim.
Sen mevcutken yoklama yapar mı ölüm. Gitme, kulak verme Azrail'e.
Seninle konuşabilmek için işyerimle ev arasını uzattığım mesafelerin hatrına öpme vuslat çeşmesini.
Gidersen, teğet geçerim tüm yolları.
Dudaklarımı mezarına dayar, pusarım gölge boyuna. bir imla bozukluğu mesafesinde bir yer edinirim ayak ucunda.
Büzülürüm kemiklerine, susarım musalla çığlığında.
Ama gitme ey hayat, gitme..Uzat ellerini bana.

Ey dudaklarımdan dökülen en büyük dua..

Kuyularda Yusuf 'a mı özendin yoksa?
Kahraman mı olmak istersin baş yapıtlara?
Yoksa ardından sayfa sayfa yazarımızı mı kaybettik? yorumları mı?
Susmasana ey dudaklarımdan dökülen en büyük dua.
Yetmiyor mu yüreğimde ki yerin?.
Yetmiyor mu sana biçtiğim sıfat?

___Sen ki hayatsın bende..
___Sen ki yüreğimin birinci sayfasındasın..


Eşlik ettiğimiz şarkılar yarım kalmasın.
Beraberce açtığımız dualar boynu bükük dolaşmasın.
Dön diyorum gittiğin yerden.
Çentik atacağın başka duvar kalmadı odanda.
Hem bilmez misin benim ellerim umut kokar, gözlerim ise hayat.
Morg sessizliğini yaşatma bana. İmlasız bırakma hayatın bir ucunda.
Seninle yeşerttiğim sabır filizimi neştere vurdurtma. Dön ey kalbim;
Gittiğin yol, uzandığın el bana değil bilesin.
Dizme boğazıma gözyaşlarımın sessizliği.
Baş aşağıya eğdirme ellerinle doğrultuğun bu yüreği.
Giydirme beni annenin kendi için aldığı beyaz kefenlere.
___Gitme ey kalbim gitme.
Uzat ellerini bana. Verme yüreğini ey hayat..Sığın gögüs kafesi sıcaklığıma..
___Gitme diyorum sana. Gitme !..
Amin diye biten dualarımı, tüm haklarım helal olsun matemine çevirme..

Ey kalbim !...
Ey hayat !...


___Ey dudaklarımdan dökülen en büyük dua / Sana söyleyeceklerimi söyledim..
Gitme diyorum sadece..

Dinle beni ey koca başkent..
Ey dizlerimi üşüten kent..
Özür dilerim ama sevdiğimi sana yar etmeyeceğim..
Sana yarimi bırakmayacağım.
Ölüm olup çiğsen de,
Yarimi tek bir gece bile soğuk morglarında uyutmayacağım..
Söz verdim bir kere..
Sevdiğimi sana gelin etmeyeceğim
Özür dilerim Ankara.Dualarım kabul oldu
Sevdiğimin elleri hayat kokuyor, morg değil

Ölüm / Tek bir hece sadece..
Oysa senli bir hayat cümle eder sevgili..
Saymayı denedim ama sayamadım
Sen yaşa yeter ki..
Ben sana hep hayat derim sevgili


_____Ey kalbim!.. Seni Çok Özledim..






--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi