29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ELVEDA ASK ARTIK BENI BULMA

ELVEDA AŞK ARTIK BENİ BULMA

Seni özlediğimi bile bile umursamıyordun hayatı.
Sevgim bir kenarda, sense bir kelebektin.
Çiçekten çiçeğe dolaşıyordun anlamsızca. Hayat mıydı bu. Bir gün farkına varacaksın ama, herşey çok geç olacak. Yitirdiğin aşkı anlayacaksın. Belki de ağlayacaksın. Bu sefer ben umursamayacağım. Yanında hiçbirzaman olmayacağım.

Öyle bir aşktı ki yüreğime yerleşen, deli tutkularla beni mahvetmişti. Anlamadın...belki de hiç sevmedin beni. Sevgi olmasa bile saygı olmalıydı yüreğinde. Onu da çoktan kaybetmişsin farkındayım şimdi. Oysa hayatımın tek anlamı sen din. Çok sevmiştim. Gecem, gündüzüm yalnızca senin di. Şiirlerimdin dizelerimde ki aşk böceğimdin benim. Sense hüzzam şarkı oldun bana nedense..Ağlamakla mı geçecekti ömrüm. En iyisi yüreğimi aşka kapamak. Sen yine uç bildiğin yerlere.. Artık umursamıyorum seni.

Açık olsun yolun tüm ömrünce.

Unutacağım kalbimdense sileceğim seni. Bunu çoktan hakkettin. Aslında geç de kaldım. Ahla vahla geçmeyecek artık günlerim. Çünki gülmeyi çok özledim. Sen olmasan da aşk yüreğimde,bana yetiyor. Tüm sevdiklerime de..

Seni affetmeyeceğim.

Merak etme arkanda perişan bir kalp bırakmadın. Çünkü seni sevmek, değmezmiş yüreğimde yaşattığım aşka. Değmedi de..

Hayatımda yoksun artık.

Gecelerime katmayacağım seni. Haberin olsun yüreğimden sildim ismini.
Gözyaşlarımda artık sen olmayacaksın. Şiirlerim de ise asla. Toprağa gömdüm aşkımı, üzerinde çiçek bile yeşermeyecek. Yine de güzel günler için teşekkürler sana..

Elveda Aşk, artık beni bulma.

-


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi