29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ASKIM


AŞKIM   

Duru bir suya baktigimda
eger tertemiz yüregin
yansiyorsa gözlerime,

BEN SENI SEVIYORUM.

Aramadigin sormadigin
zamanlarda, eger yüregimde
inceden bir sizi duyuyorsam

SENI ÖZLÜYORUM.

Her sarkida, her siirde
ve okudugum kitabin tüm
satirlarinda seni yasiyorsam

SENI ÖNEMSIYORUM.

Ve ugrunda vazgeçebilecegim
mutlulugumken, düsünmeden
feda edebiliyorsam

SEN BENIM IÇIN ÖZELSIN...

007

--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi