30 Eylül 2010 Perşembe

[cadilarmekani], NEDEN

Neden bu kadar özlemle uyanıyor yüreğim sabahlara?Neden bu kadar sıkıntı veriyor bu ayrılık bu cana?Ben güçlü bir insandım oysaki...Ömrü boyunca ne geçene dur dedi yüreğim ne gidene dön...Biz sadece içimizde basit oyun yaşarken yüreğim gerçek sanmış bunu...Hep diyorum ya bitirmelere alışkın,onu dert etmedi de,bu kadar savunmasız,bu kadar sevgi doluyken,bu kadar güvenle omzunu yaslamış,bu kadar imkansızlığı,mantıksızlığı sırf sana güveninden sineye çekmişken,sevdiğinden böyle darbe yemek bu hale getirdi onu...Oysa ki Sen beni hiç sevmedin ki...Ben senin bu sevgisizliğini,kalpsizliğini nasıl göremedim,hissedemedim?Aklında bir sevgili vardı.Bir boşluk...Bir boş siluet..Kimbilir belki kim geçiyor olsa oradan o siluete uyarlayacaktın..Kim olursa olsun tam olarak uyamazdı bu boşluğa,bir tarafı eksik,diğer tarafı fazla gelirdi kendisinin olmayan bir kalıba.Ve ne büyük bir şanssızlık ki senin yolundan ben geçtim...Seni dost bildim,sevgide dürüst bildim,güvendim,inandım...Aylarca yazıldı yalan sevgi sözleri,sahte aşk kelimeleri..İşte buna kırıldım...Önce saatlerce,günlerce inanmadığım aşka inanınca,birazdan geliyorum diye biten bir aşka bozuldum...Evet bu gün gibi hatırlıyorum;anıları,o güzel itirafları,verilen sözleri...Beni bir daha üzmeyeceğine söz vermiştin,beni hayatımda bu denli üzebilen nadir insanlar safındasın şimdi.Onlarla birlikte bakıyorsun karşıdan yüreğimi yakarak...Unutmaya uğraşma,sen beni hiç sevmedin,unutmana gerek bile yok..Benim için se üzülme,senin bana zaten hiç gerçek olmayan sevgini unutmak zor değil,sadece uğradığım haksızlığa direniyor ruhum..Bir sesi,bir bitişi çok görmene isyanda ruhum...Kandırılışına üzgün duygularım...Kolay değil birtanem daha önce "böyle bir hayal kırıklığı yasanmadı hayatımda yaşamadı yüreğimde'' .Değersizce,kırarak,inciterek..Geçecek,izi bile kalmayacak biliyorum.Ama geçene kadar da zorlayacak,canımı,düşüncemi yakacak..İsyan olacak,kendimle kavgam olacak..Ve sanırım senden öğrendiğim tek birşey kalacak bana yadigar...Sevdim diyene güvensizlik...Ve kucak dolusu acaba? lar...


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi