28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], Haykırıyorum Duy Sesimi Ne Olur..

Haykırıyorum Duy Sesimi Ne Olur..

 

İçimde öyle bir sevda yanıyor ki

Beni anlayacak yürek nerde,

Sessiz çığlıklar atıyorum hiç durmadan,

Duy sesimi ne olur..

 

Gözlerim yarınlara umutsuzca bakıyor,

Yarınlar gelse de içimde sevdalar bitmiyor,

Yüreğim ağlıyor,sesim çıkmıyor,

Sessiz çığlıklar içindeyim,duy sesimi ne olur…

 

Kalbime öyle bir sevdalar yüklerken,

Sözlerin canımı acıtırken,kahrederken,

Sana sevdam yüzünden karşı koyamazken,

Anla beni,duy sesimi ne olur…

 

Umudum artık bir bir tükenmekte,

Gözlerimin feri umutsuzca sönmekte,

Yüreğim sensizliği için için hissetmekte,

Haykırışlar içindeyim duy sesimi ne olur..

 

Gözlerimde bakacak fer kalmamış,

Yüreğimde yarana merhem olacak derman kalmamış,

Dilimde sana aşkımı anlatacak söz kalmamış,

Yüreğim tükenmiş duy sesimi ne olur..

 

Gözlerim artık hiç bir şey görmüyor,

Kalbim kırılmış bir şey hissetmiyor,

Sensiz yaşamak bana çok acı veriyor,

Sensizlikte boğuluyorum duy sesimi ne olur..

 

Haykırmak istiyorum,sesim çıkmıyor,

Bu öyle bir sevda ki içimden atılmıyor,

Sensiz nefes alamıyorum,tıkanıyorum,

Sensiz yaşayamıyorum duy sesimi ne olur..

 

Sensizlik bana öyle bir acı veriyor ki,

Acılar içinde yok oluyor,tükeniyorum,

Hasretinle çaresizce kavruluyorum,

Çaresizlikler içindeyim duy sesimi ne olur..

 

 

Gülgün Solmaz



--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi