28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], BANA BIR GULUCUK GONDER

 

bugün bir   tek gülücük gönder bana;
  sıcacık olsun!
 
  bir gülüşe dilenmek ile   tanıştığım bugün bir tek gülücük gönder ki bana. bari bugün üşümeyeyim
   
 
bugün...
  bir tek gülücük gönder bana
  avucuma koyarken gülüşünü   sıcacık tanımaya çalışmayacağım seni senin beni bildiğin kadar.
 söz! sormayacağım ismin ne   kimsin ve nerdensin?

 
belki!..   belki sadece tutunacağım bakışlarına savrulmam için.
  ve bil ki! soracağım sadece :
  ne istersin benden gülüşüne   karşılık?

 
bugün bir   gülücük gönder bana sıcacık olsun!
  bugün sevdiğin insanların   isimlerini getir hatırına..
 aralarında ismim olsun...
  bugün bulutlara dolanmış   iplerini çöz kalbimin
 ve altın bir kelebek gibi   ellerinle tak saçlarına
 
 hadi! hadi bir tek gülüşünü   gönder bana bugün...
  ve eğer hiçbirine mecali   yoksa gönlünün bari çok sevdiklerini hatırla ve aralarında ismim olsun!
  bari sadece sevdiklerini   hatırla aralarında ismim olan!.
 
   
  yahut   sevenlerini hatırla yani seni sevenleri!.
  ki adım var elbette onların   arasında
 


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi