30 Eylül 2010 Perşembe

[cadilarmekani], HOSCAKAL

HOŞÇAKAL !!!...

 

Seninle,

Aynı şehirde olmak

Güzeldi be sevgili..

Aynı toprak üstünde yürümek..

Aynı gök altında yıldızlara göz kırpmak.

Rüzgarda ürperip, yağmurda ıslanmak..

Tesadüf bu ya..

Belki bir gün, karşılaşırım umudu taşımak..

Neden gittin ki?

 

Şimdi;Sıra bende..

Hoşça kal bir tanem ben gidiyorum..

Gülüşlerinle uğurla beni..

Saçlarımda dolaşsın, tanımadığım ellerin..

Bir öpücük kondur alnıma..

Nurlansın yüzüm.

Korkma! ..

Tenim buz gibi olsa da,

Yüreğim korda..

 

Gelirsen bir gün baş ucuma.

Taşım, toprağım, otların hareketlenirse şaşırma..

Çünkü;

Bana ait olan her şeyimle sevdim..

Sakın ağlama! ..

Hissederim, kıyamam, sızlar kemiklerim..

Bir de;

Dua okuma..

Öldüğümü anlayıp hayallerim bitsin istemiyorum..

Hoşça kal bir tanem, BEN GİDİYORUM......

 



--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi