29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN SIIR YAZILACAK DEGIL OMUR ADANACAK ASKSIN

SEN ŞİİR YAZILACAK DEĞİL
ÖMÜR ADANACAK AŞKSIN


Sayısız sayfaları olmaz mı kitapların?
Ben bir romanım oku satır satır.
Düşünmeden yorum yap kendince;
Ben bunu da kaldırırım!
Başka bir kalemle çizme üstümü,
karalama satırlarımı,
yanlışlarımı düzeltme;
Beni öyle oku; olduğum gibi.
Mısralarımda seni üzecek tek bir kelime yoktur.
Cümlelerim seni seviyorum ile başlar seni seviyorum ile biter.
Kimilerince çocukça biliyorum ama;
Aşk büyükler için sorun;

Benim çocukluk aşkım olarak kitabelerde yer alır mısın?
Sevdiğim benimle beraber başlar benimle beraber biter misin?
Son cümlemi seninle mutluyum yazıp yeni mutluluklara sayfa açar mısın?
Bana gönlün kadar beyaz,
Aşkın kadar değerli,

Evren kadar sonsuz bir cümle kurar mısın?
Benimle cümlelerimin sonunda noktalı virgül olur musun?
Sadece kitaplarda değil dillerde de yer alan bir masal kahramanı olur musun?
Her okunduğunda farklı bir tat alınan,
bitmesin diye ümit edilen en güzel cümle;
gönül nurum olur musun?

Olmasan da fark etmez; sayfalar okudukça bitmez!!!



……..:: Sen şiir yazılacak değil; Ömür adanacak aşksın ::……..

-


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi