29 Eylül 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SANA ASKIMINASIL ANLATAYIM

Sana Aşkımı Nasıl Anlatayım

Gidenin ardindan sen hic aglamadıysan
Göndersin diye tanrıya yalvarmadıysan
Bir tek resminde umut aramadıysan
Ben sana aşkı nasıl anlatayım
Ben sana aşk nasil tanitayım

Şimdi ne söylesem hepsi boşuna
Herşeyi göze aldınmı sen aşk ugruna
Ömrünü serrmediysen sevdiginin yoluna
Ben sana aşkı nasıl anlatayım
Ben sana aski nasıl tanıtayım

Varlıgında bile hasretin çekmediysen
Yanındayken bile onu özlemediysen
Hiç bir sey anlıyamazsın söylediklerimden
Ben sana aşkı nasıl anlatayım
Ben sana aşkı nasıl tanıtayım

anla beni



--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi