28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], Her Yağmur Yağdığında Hatırlayacağım Seni


Her Yağmur Yağdığında Hatırlayacağım Seni

 

 

Bir akşamın üzeri yağan yağmurda ıslanarak tanışmışdık
Mahsum yüzünle yüreğime bir şeyler anlatacakmış gibi bakıyordun gözlerime
Bazen dalıp gidiyordun uzaklara sanki ben yokmuşum yanında gibi
Her gözlerinde bakışımda acı anılarını görüyordum

Ellerine her tutuşumda ürkek bir ceylan gibiydin
yanlız tek başında bir ormanda yürür gibi
Belli ki birilerine öfkeliydi yüreğin sevgiye aç ama temkinliydi
Ben bu sevda uğruna da uzaklardan gelmiştim
Seni tanımak yüreğime bir nebze olsa bile sevgine layık olmak için

Öfke nehrine bırakmıştım isyanlarımı duygularım öyle sevmiştiki seni ben bile önüne geçemiyorum
İçimde birileri var sanki bu ürkek ceylana sahip çık dercesine kulaklarımda o seslerin hışırtıları itiyor beni sana doğru
Sessizliği yağan yağmurun her damlası bozuyordu ıslanmıştık beraberce o yağmurda belki de bir şeyler anlatmak istercesine
Sevgi çiçeğinizi ben yeşerteyim gözlerinizdeki yaşları akıtmayın mutluluğunuz için saklayın diyordu ikimize

Elime kalemimi aldım bir şeyler yazayım dedim tutsak şiirlerimin tutsak sevgilisine
Bu yürek her acıyı tattı ama her sevgiye kucak açmadı
Öyle bir sevgi istiyorum ki senden özgürlüğün hasreti gibi olsun
Ancak öyle girersin bu şair yüreğime çok mu şey istiyorum senden onuda sor bakalım o yüreğe kabul edecek mi beni ..

 

Şeref Öztel

 


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi