28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], Hakkını Helal Et Anneciğim

 

 

Hakkını Helal Et Anneciğim

 

Anneciğim,

Bir gün bu dünyadan,

Senden önce göçersem eğer,

Sakın arkamdan üzülme,

Benim için ağlama,

Canım annem…

 

Sen benim için,

Annelerin en güzelisin,

En değerlisisin,canımsın,

Ben hep senin evladın olmaktan,

Mutluluk ve gurur duydum..,

Yanımda olduğun için,

İçimde hep bir huzur vardı…

 

Anneciğim,sen benim için,

Her zaman tutunacak bir dal,

Sırtımı dayayacağım bir liman,

Başımı omzuna koyup ağlayacağım,

Güvenebileceğim,açılacağım,

Benimle ağlayıp benimle gülebilen

Değer verdiğim tek kişi oldun hep..

 

Hani bazen sana ölümden söz ederdim ya,

Belki senden önce öleceğim,

Ömrümüz ne kadar bellimi dediğimde,

Sen bana hep kızardın,

Böyle konuşma der,,

O güzel gözlerin yaşlanır,

Endişeyle yüzüme bakar,

Sen benden bir şey saklıyorsun,

Benim bilmediğim bir şey mi var derdin ya?

 

Susardım,

İçimdekileri  sana hissettirmemek için,

Seni üzmemek için susardım..

Bak şimdi yine karamsar bir gecedeyim,,

Duygularıma tercüman olamıyorum,

Ağlamak istiyorum doya doya,

Haykırarak,onu bile başaramıyorum..

 

Gözlerimden sessizce akan yaşlarla,

İçimdekileri anlatmak isterdim sana,

Ama seni üzmeye,yaralamaya,

Gülen gözlerini söndürmeye,

Evladın için çarpan yüreğini,

Hakkım var mı ki anneciğim…

 

Bazen düşünüyorum,

Acaba daha ne kadar sürecek diye,

Bu kahrolasıcası belirsizlik,

Bir gün korktuğum o sözü,

Ne zaman duyacağımı,

Kendi kendime soruyorum..

 

Biliyorum o gün bir gün mutlaka gelecek,

Artık yolun sonuna geldin,

Her şey buraya kadardı,

Bundan sonrası yok denilecek,

Ve ben işte o gün,

Tutunacak bir dal,

Sığınacak bir liman,

Ağlayacağım bir omuz arayacağım..

 

Anneciğim,

Ölümden korkmuyorum biliyor musun,

En zor günlerimde,

Biliyorum ki Rabbim hep yanımda olacak,

Benimle olacak,buna gönülden inanıyorum..

Onun gücü ve yardımıyla atlatacağım,

Başıma gelebilecek en zor anları..

 

Anneciğim,

Yaşamak her ne kadar bizimse,

Ölümde o kadar bizim,

O sonsuz istirahatgâhta,

O kadar benim olacak…

Huzurluyum, mutluyum,

Rabbime kavuşacağım için…

 

Anneciğim,

Biliyor musun,ölümden hiç korkmuyorum,

Bir gün nasılsa hepimiz,er veya geç,

Oraya gideceğiz,orası bizim,

Gideceğimiz en son yer,

Ama Rabbim beni senden önce alırsa,

Sakın üzülme, ağlama,

Asıl seni üzeceğim için,

Beni affet,hakkını helal et,

Olur mu anneciğim….

  

Gülgün Solmaz

 


--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi