28 Eylül 2010 Salı

[cadilarmekani], BEN YAGMURA ASIGIM


Ben Yağmura Aşığım ..

 

Ben yağmura aşığım,

Rahmet yağmurları yağarken,

İçimi bir sevinç kaplar,

Dışarıya çıkıp ıslanmak isterim.

Yağmurun altında dolaşmak,

Tenimde hissetmek isterim.

Saçlarımdan süzülen yağmur sularıyla,

Şemsiyesiz yürümek, gezmek,

Yağmurla hasret gidermek isterim..

 

Ben yağmura aşığım,

Saçım ıslansın, tenime değsin,

Bırakın beni sırılsıklam olayım,

Doyasıya yağmur altında gezeyim,

Dudaklarım yağmurla ıslansın,

Gözlerim yağmurla ağlasın,

Yüreğim hasretini dindirsin,

Bırakın beni ne olur,

Yağmura olan hasretimi dindireyim…

 

Ben yağmura aşığım,

Yüreğim onun hasretiyle yanıyor,

Hiç durmadan deli deli çarpıyor,

Asfalta vuran o sesi duyunca,

Adeta sevinçten çıldırıyorum,

İçim kıpır kıpır oluyor,

İşte diyorum yağmur yağıyor,

Cama vuran her damla,

Sanki beni çağırıyor,

Ben yağıyorum gel gez diyor..

 

Ben yağmura aşığım,

Gökten inen rahmet yağmuruna,

Toprağın sevdası olan suya,

Doğanın vazgeçilmezi rahmete,

Bitmek, tükenmek bilmeyen,

Her damlada toprağı doyuran,

Ağaçları,çiçekleri canlandıran,

Gökyüzünün muhteşem,

Gökkuşağını ortaya çıkaran

Etrafa mis gibi koku yayan,

O yağmura hasretim ben…

 

Ben yağmura aşığım,

Rabbimin sonsuz rahmeti olan,

Yağdığında huzur bulduğum,

Beni heyecanlandıran,

İçimi ısıtan,gözlerimi yaşartan,

Yağmurun sonsuz rahmetine,

Sevgiyle kucak açan,

Bana tükenmek bilmeyen mutluluk veren,

Rahmet yağmurlarına aşığım ben..

 

Ben yağmura aşığım,

Yağmur hasretimi şiirlere yazacak kadar,

Bitmek bilmeyen sevdamı,

Yağan her yağmurda hasret giderecek kadar,

Yağmuru görünce sevinçten ağlayacak kadar,

İçimi sonsuz bir huzur kaplayacak kadar,

Gözlerim sevgiyle yaşaracak kadar,

Altında dolaşıp sırılsıklam olacak kadar,

Huzuru yağan yağmurda bulacak kadar,

Kim ne derse desin buna aldırmayacak kadar,

Ben yağmura aşığım arkadaş…

  

Gülgün Solmaz

 
--

                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi