30 Eylül 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SEN ORDASIN BILIYORUM

Image Hosted by ImageShack.us
 
 
 
SEN ORDASIN BİLİYORUM

bildiğim bütün şarkıların sözlerini unuttum

yüzümde

sevinç ve keder yan yana resim çiziyor

elim kolum bağlı

sessiz çığlıklarım duvarlardan geçmiyor

dokunsalar kırılacak cam gibi

sen oradasın biliyorum

ne zaman

sokağın köşesinde bir çingene

soğuğa ve kalabalığa aldırmadan

akortsuz

yaşlı ve yorgun sesiyle

eski bir aşk şarkısı söylese

en körpe dal gibi

sen oradasın biliyorum

sokak lambalarının aydınlattığı caddede

bir kadın çiçek uzatır

kışa inat bahar çiçeklenir elinde

yalnızlığın temel attığı kaldırımlardan

içlerinde sevgiyi büyütenler geçer

sahile vuran dalgaları duyarım

yazılmamış şiirler ve söylenmemiş sözler

cebimde, özlenen bahar gibi

sen oradasın biliyorum

bir rüzgar eser

son otobüsler geçer yanımdan

gece içimi ürpertir

terk edilişlerimi ve yalnızlığımı

bir köşeye bırakırım

eski fotoğrafların sararmış yüzleri kadar canlı

buz kesmiş ayrılıklar kovalasa da

beklenen şafak gibi

sen oradasın biliyorum  

ATİLA IŞIK



--
                 
 
 
 
 
 
 
                ____sçs*____*sçs*sçs*______*sçs ___

*sçs*___*sçs*____*sçs*___*sçs*
___*sçs*______*sçs*_*sçs*_______*sçs*__
__*sçs*__________*sçs*__________*sçs*__
__*sçs*________________________*sçs*___
___*sçs*_*__*_*sçs*___
____*sçs*________O Y K U____________*sçs*____
______*sçs*____*sçs*______
________*sçs*____________*sçs*________
__________*sçs*________*sçs*__________
____________*sçs*____*sçs*____________

______*sçs**sçs*______________ ________________*

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi