15 Haziran 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a Fwd: FW: Temel işi biliyor...



 

Karadenizliler, bir konferans düzenlerler.
Bu konferansa konuşmacı olarak unlu bir Amerikalı
bilim adamı da davet edilir.
Amerikalı konuk, bir hafta erken gelir, hem tatil
yapar hem de Türkleri yakından tanıma fırsatı bulur.
Karadenizliler ile Amerikalı bilim adamı hemen her
konuda anlaşırlar, uyum içinde konferans biter.
Ayrılık günü gelir, Karadenizlileri alır bir düşünce.
Biz bu değerli bilim adamına ne alalım?


Aralarında toplanırlar, başkan konunun önemini
vurgulamak için der ki:


"Biz bu Türk dostu, değerli bilim adamına nasıl bir
hediye  alalım ki bizi unutmasın? Hem kullanışlı bir şey
olsun, hem her eline aldığında bizi hatırlasın?"


Salonda kısa bir sessizlik olur, arka sıralardan
Temel elini kaldırır:


"Sünnet etturelum..!"

 

 

 


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi