15 Haziran 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a Fwd: FW: Fıkra



 

 

 

 

BERBER

Berbere gelen Rahip saclarını kestirir. Berbere teşekkür eder ve borcunu sorar..

Berber:
"Siz kutsal bir insansınız. Sizden nasıl para alırım. Sizi traş etmek benim icin şereftir."
Rahip tekrar tesekkür eder ve gider.
Berber ertesi sabah dükkanı açmaya geldiğinde kapısında 5 altın lira bulur.


Birkac gün sonra bir Budist rahip gelir dükkana. Saclarını kestirir, borcunu sorar.

Berber:
"Siz ruhani bir lidersiniz. Sizden nasıl para alırım. Sizi traş etmek benim icin şereftir."
Budist rahip teşekkür eder gider.
Berber ertesi sabah dükkanı açmaya geldiğinde kapısında 5 yakut bulur.

Ertesi hafta bir imam girer dükkandan içeri. Saçını kestirir ve elini cüzdanına atar.

Berber:
"Sakın ha" der..

"Siz bir inanc adamısınız.. Sizden nasıl para alırım?

Dükkanıma ve bana şeref verdiniz.. Güle güle gidin.."
İmam gider.

Berber ertesi sabah dükkanı açmaya gelir, bakar ki; kapıda  5 imam vardır.

 

 

 

 


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi