16 Haziran 2010 Çarşamba

m~a~k~a~r~n~a Fwd: Bekir Coşkun



---------





Bekir Coşkun
Başımıza ne geldi?..
16 Haziran 2010 Çarşamba, 10:53:06

ÇOKTANDIR bunu düşünüyorum:
“Başımıza ne geldi?..”
(.......)
Bence her şey şöyle başladı:
Köylüler birer televizyon aldılar, akşamları başına toplanıp baktılar televizyona...
Erkekler; uzun bacaklı kızları, üstü açık arabaları, arkası çift yırtmaçlı ceketleri gördüler... Kadınlar; geniş mutfaklara, fırından çıkan kızarmış tavuklara, çamaşır makinelerine, buzdolaplarına baktılar...
Çocuklar-gençler; bisikletleri, çikolataları, dondurmaları, öpüşen kızlarıoğlanları izlediler...
Tüm bunların solduğu yere “şehre” gitmeye karar verdiler...

Ve köyleri boşaltıp hep birlikte şehre geldiler... Ama ne erkeklerin -üstü açık olmasa da arabaları oldu, ne kadınların geniş mutfakları, ne çocukların çikolataları...
O zaman kızdılar...
Bunun çaresi olarak; sosyalizmi “dinsizlik” saydıklarından... Kapitalizm ise onlara oturdukları yerde ev araba çikolata vermediğinden... En kestirme yol “tevekkül ile şükredip, kadere sığınmayı” seçtiler...
İşte o sırada Tayyip Erdoğan‘a denk geldiler...

AKP; kendini arayan köylülerin iktidarıdır...

Ama sorun çıktı...
İktidarın çocukları zenginleşirken, türbanlı hanımlar ciplere binerken, erkekleri ihale alırken...
Öbürleri eski günlerini arar oldular...
İşsizlik, yoksulluk, bakımsızlık, yalnızlık, unutulmuşluk ve uğradıkları ihanet canlarını yaktı...
Ve köylüler yine kızdılar...


İşte şimdi bu noktadayız:
Ben de köylü olduğum için bilirim; her şeyi berbat ettikten sonra aklım başıma gelir...
Belki de gelmez...

bcoskun@htgazete.com.tr


 
 
 
 



--
NE MUTLU, "TÜRK'ÜM" DİYENE!



--
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi