12 Haziran 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a BİTMİYEN ŞARKI

 kenan677 <kenan677@gmail.com>
: ÇOK MATRAK
,,,,,,,,,,,,,,,,,,                                       kenan677@gmail.com



           Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler

- En azından mevcut duruma yabancı değiller. Sadece uzatma 12 dakika
daha azdı o kadar.

-Kardeşim hala seviniyorsan uyarayım istedim, şampiyon olamadınız.

-Maçtan sonra sahaya atlayıp sevinen taraftardır. İkincilik de başarı
tabi.

-Şu anda stadı yakıyorlar. Koltukları söküp ateşe verdiler. Sahaya da
girmişlerdi, şükür ki şampiyon olduklarını sanıyorlardı da
futbolcuları dalmadılar.

-Kadıköy'de hıdrellezi kutlamaktadırlar.

-Yemin ediyorum son haftada şampiyonluk kaybetmekten ruh sağlığı
bozuldu bunların.

-Demek ki neymiş? Son düdük çalmadan caddeler süslenmezmiş.

-Şu an itibari ile kolonya yardımıyla Kadıköy'ün çimenleri üzerinde
ayıltılmaya çalışılan kitle. Kameranın gösterdiği kadarı ile en
azından bir 15-20 tanesini sayabildim.

- Olmayan şampiyonluğa sevinerek artık cidden dünyaca tanınmış bir
takımın taraftarları oldular.

- Playstation'ı kapatın.. Hadi yataklarınıza.

- F.Bahçe'yi Rekorlar Kitabı'na sokacak olan olay.

- Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.

- Bolu Tüneli'nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar
halen şampiyonluk kutlaması yapmakta...

- Fenerbahçeli futbolcular stattan çıkmak için Bilica'nın tünel
kazmasını bekliyorlarmış.

- Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener'in ŞAKAdan
şampiyonluk sevinci paha biçilemez...

- 'Fenerbahçe Şampiyon' anonsuyla sahaya inip sevinen taraftarlardan
jet yalanlama: "Bilica'nın eştiği çukura bakıyorduk."

Fenerbahçe'nin şampiyonluğu son haftada kaybetmisyle ilgili geyikler
bitmiyor, 20′ye yakın geyik resim ve sözü ilk haberimizde vermişti
devamı burada

http://ygstabanpuanlari.blogcu.com/fener-geyikleri-fenerbahcenin-son-...
____________________
un

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi