9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], YUREGIMIN ISIGI

Hüzünler kaplıyor dört bir yanımı sen yoksun diye bu gece...Delirecek gibi oluyorum.Acım büyük,susuyorum.Gözlerimdeki yaşlar oluyorsun birden.Kahroluyorum her gün.Söyle sevgilim,gitmek var mıydı bu aşkta?Sen gittin,ben kaldım.İçimdeki sana kıyamadım.Sense bir zalim edasıyla dağ gibi adamı yıka yıka gittin ve ben de bittim yarim.Alıştım sana,ben sen olmuştum sense ben olmuştun,canıma sarmıştım seni.Sana hasret gideceğim bu dünyadan bilesin bunu.En çok seni sevdim,yalan değildi aşkım.Neye inanmadın da gittin?Anlayamadım. 

Seni çok sevmenin bedelini ödüyorum şimdilerde.Ayrılığın artçı sarsınıtıları vuruyor gecenin bir yarısında.Belki sen rahat rahat uyurken ben birden uyanıyorum.Sensiz olmak düşüncesi beni hayattan soğuttu.Güneş bile ısıtmıyor içimi.Kalbim buz kesti.Dayanamıyorum bazen de.Bunu bana nasıl yaptın,nasıl kıydın aşkımıza?Bak ben içimdeki sana kıyamıyorum.Fani dünyada şimdiden öldürdün beni.Ben seni gönül gözüyle görüp sevdim,anlamadım.Ayaklarına tüm evrendek yıldızları sererdim,güneşi de başına taç yapardım,istemedin.Kendimle kavgam hala sürüyor.Beni benden almışın güzelim. 

Ben sana doyamadım yar.Hep seni sevdim,hep seni istedim.Şimdiyse sonsuza dek sensiz kalacağım düşüncesi beni çıldırtıyor.Seni bu kadar sevmeseydim unuturdum çoktan ama unutamadım.Beni koyup gittin.Bir gün sen ellerin olurken ben de lanet edeceğim yaşamaya.Bu kadar ucuz değil aşk.Borçlu kaldın bana sevgilim giderken.Sen de bende kaldın.Son aşkım sendin benim.Bak kalbim duracak,nasıl olsa sen yoksun.Ölüm alsın beni de sözümde durayım.Herşeyimdin benim.Son ana kadar senin için uğraştım ama olmadı.Aşkın cehennemindeyim şimdi.Her günüm ayrı bir azap.En masum günahımdın.Bedeli cehennem de olsa günahkar olmaya razıydım.Bu gidiş yakışmadı sana,kalabilseydin cennet olurdu bana her yer. 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi